Parfums volgens FM
Parfums Volgens FM
FM heeft een uitgebreid aanbod van hoogwaardige parfums. Deze parfums worden vervaardigd bij Perfand. De geur concentraten voor de parfums koopt Perfand bij het bedrijf  Drom Fragrances gevestigd te München in Duitsland.

Belangrijk om te weten is dat de grote parfummerken hun parfum laten ontwikkelen en produceren door DROM Fragrances. DROM Fragrances is de grootste parfumproducent ter wereld met 80% marktaandeel, en de leverancier van de grote topmerken. 
Drom mag deze concentraten verkopen aan wie ze maar willen. Dit komt omdat de bekende merkenr patent hebben de flesjes waar ze het in doen (deze zijn meestal zelf ontworpen) en op de naam. Ze hebben GEEN patent op de concentraten


Laat ik een voorbeeld geven:
We kunnen dit het beste duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld. Hiervoor nemen we een geur van een willekeuring merk X. Deze wil voor een komende zomer een nieuwe geur op de markt brengen en vraagt haar leverancier DROM Fragrances hiervoor om een bloemig, fris en vooral zomers geurend concentraat te leveren. Wanneer DROM de ontwikkeling van de nieuwe geur heeft afgerond, wordt deze geleverd onder b.v.de naam Cat Walk. Deze naam wordt door DROM Fragrances zélf gegeven

X noemt deze nieuwe zomerse geur echter geen Cat Walk, maar X200. X vult het DROM-geurconcentraat zélf aan met farmaceutisch water en alcohol in een dermate verhouding dat elk flesje X200 7% parfumolie bevat (eau de toilette) of 15% parfumolie (eau de parfum).
In sommige gevallen wordt er ook nog een kleurstof aan het geheel toegevoegd om het parfum beter te laten kleuren.

Samengevat: Merk X koopt in dit voorbeeld een concentraat, dat ontwikkeld is door DROM. Vult het zelf aan met alcohol en water en brengt het geheel onder haar eigen exclusieve naam op de markt, in een eigen fles en verpakking. X promoot de nieuwe geur met dure marketingcampagnes via radio, televisie, glossy's en andere kostbare media, en vraagt patent aan op de naam en de fles en de dure parfum is "geboren".


Nog niet overtuigd?
Het bekende Tv programma De Rekenkamer heeft ook een uitzending gewijd aan "Wat Kost Parfum?" 
Bekijk deze uitzending eens en begrijp waarom we bij FM zeggen: 

                                                                                                              "Betaal voor de geur en niet de verpakking!"
Bekijk hier de andere video's over de Federico Mahora en de verschillende producten

Heb je vragen of wens je meer informatie?
Schroom dan niet contact met ons op te nemen.
Ook de firma Perfand koopt deze bestaande concentraten in, die zijn ontwikkeld door DROM Fragrances. Zo ook het concentraat Cat Walk.
Perfand gebruikt een standaard percentage van het concentraat voor de parfums; voor parfum 20% (voor vrouwen) en voor eau de parfum 16% (voor mannen).
Het geheel wordt geleverd aan FM Group. Daar worden de parfums gebotteld en de parfums krijgen geen namen maar nummers.

FM Group noemt deze parfum geen X200 (die naam is immers geregistreerd en gedeponeerd), maar bijvoorbeeld  FM nummer 18 of  FM nummer 52


Zo koopt u kwaliteits parfum zonder te betalen voor dure flesjes, verpakkingen en TV-commercials, dit is gelijk het geheim achter de FM formule. Ook de vormgeving van de flesjes is anders dan u gewend bent, dit heeft een positief effect op de prijs. FM Parfum flesjes zijn eenvoudig van vormgeving, voorzien van de FM naam en genummerd naar de geur. De FM Group probeert niet iets na te maken maar zet hiermee een geheel eigen product op de markt voor een betaalbare prijs.

Er is op geen enkele wijze sprake van imitatie.

Van enkele geuren is er ook een douchegel, deodorant en een bodylotion te verkrijgen. Voor de heren is er ook nog aftershave  en scheerschuim.


Met de aankoop van FM producten bent u dus zonder enige twijfel verzekerd van minimaal dezelfde kwaliteit zoals aangeboden in de verpakkingen van de parfumhuizen. Alleen nu voor een wel zeer  aantrekkelijke prijs.



Meer over parfums >