Wat is Prouvé aan Frankrijk verschuldigd?

Hoewel we een Pools bedrijf zijn, hebben we veel gemeen met Frankrijk. Uit het Franse Grasse importeren wij de geuroliën die onze producten zo heerlijk laten ruiken. Om dit te onderstrepen hebben we gekozen voor een mooi klinkende Franse naam. We waarderen de Franse stijl en benadering van schoonheid, daarom hebben we ze gecombineerd met Poolse creativiteit en openheid.

 

Prouve logo

Wat zit er verborgen in het Prouvé-logo?

Het Prouvé-logo houdt onze belangrijkste beloften in. Twee met elkaar verweven letters P symboliseren twee samengevoegde handen. Dit is een teken dat we altijd een steun voor je zullen zijn. Ons logo lijkt ook op een ontwikkelde bloem van een Franse roos, beroemd om zijn intense geur. Dit is een van de mooiste geursymbolen. Het is om iedereen eraan te herinneren dat we alleen Franse essentiële oliën in onze producten gebruiken. Daarom ruiken ze zo lekker.

 

Hoe spreek je Prouvé uit?

Prouvé is een Frans woord dat “bewezen” betekent. Ze worden heel eenvoudig uitgesproken: PRUVE.

Waar komen de goede ideeën van Prouvé vandaan?

Waar halen we ideeën vandaan? Uit het dagelijks leven. We zijn positief pragmatisch. We plannen geen vluchten naar de maan, maar richten ons op dagelijkse activiteiten en maken ze gemakkelijker en leuker. Onpraktische producten of willekeurige gadgets vind je bij ons niet. Alles is doelgericht, effectief en bewezen. ‘Prouvé’ betekent immers ‘bewezen’.

 

Waar komen de drie geurnoten vandaan?

Op de etiketten van al onze geurproducten vind je drie geurnoten die ons inspireerden om de hele geur te creëren. Deze drie noten vormen het hoofdthema van de parfumcompositie en de andere ingrediënten vormen een subtiele achtergrond voor hen en vullen ze perfect aan. Als je naar de architectuur van een geur kijkt, kun je ze op verschillende plaatsen vinden: in de hoofd-, hart- of dieptetonen. Deze drie tonen helpen je je de geur voor te stellen en maken het gemakkelijker om het parfum te kiezen waar je van houdt.

 

Waarom vinden we mooi design zo belangrijk?

We houden van mooie dingen en letten op details. Bij het ontwerpen van elke verpakking kijken we niet alleen naar een mooi etiket, maar denken we ook intensief na hoe we jouw leven makkelijker kunnen maken. Onze handige flessen, dopjes-dispensers en nauwkeurige sprayers zult u snel waarderen. Onze kleuren zeggen veel over ons. Wit symboliseert puurheid en zwart symboliseert klassieke elegantie. Gecombineerd tonen ze onze filosofie, gebaseerd op eerlijkheid en eenvoudige regels. Zwart-wit, geen kleuring. 

 

Waar word jij blij van van Prouvé? 

Als je onze producten leert kennen, zul je minstens drie keer glimlachen. De eerste keer dat je een heerlijke geur ruikt. De tweede keer dat je hun prestaties controleert, en de derde keer dat je hun prijs ziet. Wij geloven dat het leven bestaat uit kleine genoegens die niet veel hoeven te kosten. Daarom geven we er zoveel om dat elke, zelfs de eenvoudigste, activiteit je veel voldoening geeft.